Kosár

A formás alak eléréséhez próbáld ki ezt a négy gyakorlatot

Te is tónusos és formás alakot szeretnél elérni? Akkor próbáld ki ezt a négy kemény, de igen hatásos otthoni edzésgyakorlatot, amihez csak napi 20 perc és kitartás szükséges.

Az áhított formás alak eléréséhez hetente legalább ötször végezd el ezt a négy gyakorlatot és meglátod majd, a bikini szezon kezdetére szemmel látható lesz az eredmény. Ne felejtsd el az edzés elején és végén sem a bemelegítést és a nyújtást.

Saját testsúlyos tricepsz edzés otthon

Egy szék segítségével is végezhetsz hatásos tricepsz edzést. Úgy végezd el ezt a gyakorlatot, hogy állj háttal egy széknek, majd a kezeidet támaszd meg a hátad mögött. A két karod legyen egymáshoz minél közelebb, miközben behajlítod a lábaid. A lábaid ne legyenek túl messze a testedtől, hiszen így sokkal nehezebben végezhető el a gyakorlat. Lassan ereszkedj le a két karoddal úgy, hogy a felkarod párhuzamos legyen a padlóval. Két-három másodpercig tartsd meg magad, ezután pedig nyomd fel magad a karjaiddal a kezdő pozícióba.

Wall sit

A falnál guggolás keményen dolgoztatja meg a far, a comb, valamint a core izmaidat.
Úgy kezd a gyakorlatot, hogy támaszkodj háttal a falnak, majd guggolj le úgy, mintha csak egy láthatatlan széken ülnél. A combod legyen vízszintes, a lábszárad pedig függőleges. A térdeid párhuzamosan helyezkedjenek el, a hátat és a vállakat pedig nyomd be a falba.

Hasedzés otthon

A haspréssel a hasizmaid felső részét dolgoztathatod meg. A hatékony hasprést úgy végezd, hogy feküdj hanyatt a padlóra, majd a kezedet kulcsold össze, és nyújtsd ki a fejed fölött. A lapockádat emeld el a földtől, tartsd meg egy kicsit és engedd vissza a földre.

Donkey kicks

A szamárrúgással a popsidat, a hátad alsó részét, a csípő- és a törzsizmaidat veheted célba.
Helyezkedj el négykézláb a földön, a tenyered legyen a vállad alatt, a medencédet told kicsit hátra.
Ezek után hajlítsd be, és emeld fel az egyik lábad a magasba, miközben a talpad legyen párhuzamos a plafonnal. Amikor ezzel megvagy, végezd el a gyakorlatot a másik lábaddal is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.