Szerviz

Kondigépek, kardió gépek és fitnesz eszközök szervize

Cégünk a Fitness-Vital Trade Kft. hivatalos márkkaszerviz több márka tekintetében is, azonban nem csak saját márkás termékeinket de sok esetben idegen márkák szervizelését is vállaljuk országosan. A szervizelés és az „After Sales” egy nagyon fontos dolog a mai világban és mi erre nagy hangsúlyt fektetünk! Célszerű olyan termékeket vásárolni, aminek a szerviz háttere megoldott és kapható alkatrész a jövőben is a termékekhez. Sajnos nagyon sok esetben tapasztaljuk, hogy ügyfeleink olyan márkákkal keresnek meg bennünket amikhez nem lehet már kapni alkatrészt, vagy valami olyan márka, aminek sosem volt szerviz háttere. Sok időt, energiát és bosszúságot spórolhat meg, ha valóban olyan terméket vásárol, amit a jövőben tud majd szervizeltetni. Egy jó példa, ilyen a Horizon Fitness – nagyon sok akár 20 éves modellhez is a mai napig kaphatóak alkatrészek és lehet ezeket javítani! Igen jól olvasta akár 20 éves modellekről is tudunk még beszélni, ami egyrészt azért is bizalomgerjesztő, mert 20 évig is elmegy a terméke ennél a márkánál, illetve ha elromlik, 20 év után sem kell kidobnia, hanem azt javítani tudjuk! Persze ezt nem tudjuk minden modellnél garantálni, hogy kapható alkatrész hozzá 20 év után is, de a „siker” modellekhez szinte biztos, és ez a jövőben is így lesz! Természetesen nem csak a Horizon, de a többi márkánknál is komoly szerviz támogatásunk van, és több száz alkatrész készleten van, ha esetleg valami meghibásodna, mert lehet bármely márka tökéletes, azért sajnos meghibásodások előfordulhatnak márkától függetlenül, bármely termék esetében. (Hazudnánk, ha ez nem így volna!) Viszont a jó hír, hogy a mi csapatunk erre készen áll!

Országosan szervizelünk termékeket, ami azt jelenti, hogy a legtöbb esetben a meghibásodott terméket beszállítjuk saját autóink egyikén központi szervizünkbe bevizsgálásra, és ott állapítjuk meg a hibát. Itt általában az első felmerülő gondolat az szokott lenni, hogy ez biztos egy vagyonba fog kerülni a nem garanciális gépek esetében, NEM! Határozottan nem kell megijedni a szállítási költségektől. Minden esetben ajánlatot adunk a szervizelésre, és láthatja majd, hogy a szállítási költség (oda – vissza értendő) vélhetően kevesebb lesz, mint más cég kiszállási költsége! A munkadíjaink sem az egekben vannak, egyszerű díjszabásunk van, tehát ettől sem kell megijednie! Kérjen bátran ajánlatot, nem fog csalódni!

Ahogy fentebb is írtuk, termékeinket országosan szervizeljük garanciától függetlenül. A termékek beszállítását saját autóinkkal gyűjtő szállításban szállítjuk, ezért is tudunk kedvezőbb díjakat adni a szállításra. Autóink szinte mindennap járják az országot, így akár pár nap alatt is tudjuk javítani az esetleg elromlott készülékeket, de persze egyes esetekben, esetleg ha alkatrészre kell várni, akkor ez hosszabb idő is lehet, azonban mindent megteszünk, hogy ezt az időt lerövidítsük.

Érdemes elolvasni lentebb a „Gyakori kérdések” pontot, ahol további infókkal szolgálunk a szervizelésről.

Edzőtermek, szállodák, közületi vagy magán termek szervizelése

Cégünk vállalja edzőtermek, szállodák, közületi, és magán edzőtermek szervizelését és karbantartását is. A karbantartásokat egy karbantartási szerződés keretein belül végezzük, mely teljesen személyre / teremre szabhatóak. Ezen szerződéseket általában időszakosra szokták kérni, így nem kell ezzel a tulajdonosoknak foglalkozni, cégünk a beütemezett / megbeszélt időben érkezik és elvégzi a feladatokat. A szervizelések általában egyedi feladatok körébe tartoznak, így azokat kérésre szoktuk elvégezni.
Amennyiben edzőteremmel rendelkezik, és nem szeretne a karbantartásokkal foglalkozni, úgy kérjen ajánlatot tőlünk és, ha sikerül megállapodnunk, mi levesszük ezt a terhet az Ön válláról!

Általános ügymenet garanciális és nem garanciális gépek szervizelés esetén / Mi a teendője?

  • Lépjen be weboldalunkra, vagy regisztráljon
  • Írja le a problémát pontos géptípussal, sorozatszámmal és ne felejtse el a számla, és garancia másolatát se csatolni!
  • A rendszer automatikusan egy jegyzőkönyvet / munkalapot fog küldeni Önnek a bejelentésről.
  • Egyeztetünk Önnel időpontot és a terméket beszállítjuk bevizsgálásra központi szervizünkbe
  • Tájékoztatjuk a problémáról a „nem garanciális” esetekben és árajánlatot készítünk a javításra / Garanciális gépek esetében, a terméket megjavítjuk tájékoztatás nélkül.
  • Amennyiben elfogadta az ajánlatunkat, a terméket megjavítjuk – a termékről képeket és videókat készítünk (a hibáról és a jaított állapotról is), melyeket a fiókjában tekinthet meg.
  • A termék elkészülte után azt teszteljük, majd visszaszállításra előkészítjük
  • Egyeztetünk Önnel időpontot és a terméket a megadott időben visszaszállítjuk

A jövőben a felhasználói fiókjában a videók, képek, jegyzőkönyvek, (számlák, jótállási jegyek)* mind elérhetőek lesznek, így azokat bármikor nyomonkövetheti és letöltheti. Az ilyen dokumentációkkal ellátott használt gépeket, sokkal könnyebb a jövőben értékesíteni, amennyiben szeretné eladni azt valamilyen oknál kifolyólag. (ugyanúgy mint egy használt autót is)

  • ezeket a dokumentumokat Önnek kell rögzíteni a rendszerben, így csak akkor lesz ott, ha azt feltöltötte.

Általunk szervizelt márkák / márkaszerviz / szerviz

Cégünk az alábbi márkákat szervizeli, és az alábbi márkáknak a márkaszervize. Illetve a felsorolás végén látható, hogy mely feladatokat tudjuk elvégezni márkafüggetlenül.

  • Horizon Fitness – márkaszerviz
  • Vision Fitness – márkaszerviz
  • Flow Fitness – márkaszerviz
  • Christopeit Sport – márkaszerviz
  • Synca – márkaszerviz
  • FFiTTech – márkaszerviz
  • Ellipse Fitness – márkaszerviz
  • Spartan – szerviz
  • Xterra Fitness – márkaszerviz
  • Spirit Fitness – márkaszerviz
  • Vital Force Home Series – márkaszerviz
  • Vital Force Professional – márkaszerviz
  • Buffalo – szerviz
  • HMS – szerviz
  • Kelton – szerviz
  • Matrix Fitness – szerviz
  • Ironmaster – szerviz
  • ATX – szerviz
  • Vasa – szerviz
  • Kettler – szerviz – csak a 2021 utáni gépek esetében

Márkaszerviz: ezen termékeknek cégünk hivatalos forgalmazója és szervize
Szerviz: Ezen termékekhez cégünk tud hivatalosan alkatrészeket rendelni és így tudjuk javítani azokat

Azon feladatok, melyeket cégünk el tud végezni márkától függetlenül:

  • Futószalag csere
  • Csapágycsere
  • Futólap csere
  • Hosszbordás / ékszíj csere
  • Egyéb olyan mechanikai javítások, amikhez nem szükséges gyári alkatrész
  • Kardió gépeknél (szobakerékpár, elliptikus tréner, taposó gép, esetleg futópad) motor csere, de ez nem minden esetben, ezzel kapcsolatban konzultáljon szervizesünkkel

Egyéb meghibásodások esetében konzultáljon szervizes munkatársunkkal, aki megpróbál segíteni Önnek, vagy a megfelelő helyre tudja esetlegesen irányítani Önt!

 

Gyakori kérdések:

Miért nem helyszínen szervizelünk?

Erre a válasz roppant egyszerű, minden szükséges szerszámunk, alkatrészünk a központi szervizünkben található. Egyszerűbb egy meghibásodott fitnesz eszközt beszállítani, mint a helyszínre kivinni minden alkatrészt. A szervizünkben azonnal tudunk lépni, ha más hiba lenne, mint amire gondoltunk, vagy mint ami infót kaptunk az ügyféltől. Nem kell kétszer kiszállni, felmérni, és javítani, így lényegesen olcsóbb a szervizelés! Továbbá egyes munkálatok, koszosak, hangosak lehetnek, így ettől megkíméljünk ügyfelünket és a szomszédait is.

Mi a szerviz telefonszáma?

Szervizünk az írásos kommunikációt preferálja, mivel ott minden korábbi elhangzott (leírt) probléma, kérés… visszaolvasható és nyomon kísérhető. Ez mindkét fél számára hasznos lehet a jövőben. Persze egyszerűbb a telefonos kommunikáció, de a szervizelés egy kényes téma. Például alkatrészrendeléseknél, vagy hibabejelentéseknél sokszor jól tud jönni egy visszaolvasás, vagy ha az ügyfél nem kér javítást, csak alkatrészt rendel, és rossz alkatrészt rendel….

Mennyi időt vesz igénybe a javítás?

Minden esetben törekszünk a lehető legrövidebb időre. Általában ez sikerül is, de bizony vannak esetek, amikor mondjuk alkatrészt kell rendelnünk, ilyenkor kénytelenek vagyunk megvárni amíg az alkatrész beérkezik, és utána tudjuk befejezni a javítást. Általában az alkatrészek gyorsan megtudnak jönni, mivel európai raktárról dolgozunk, ha nekünk nincs készleten valami, de szerencsére elég nagy alkatrész bázissal rendelkezünk, így ez ritka. A javítások általában 1-2 nap alatt megvannak optimális esetben, néha a szállítások miatt tűnik ez hosszabnak, mikor behozzuk, vagy visszavisszük a terméket gyűjtő szállítással. Általában ajánlatkérésnél erre is adunk egy lehetséges időpontot.